Τεχνολογία & Τουρισμός

Τα social media ως μέσο προώθησης στην τουριστική βιομηχανία

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην τουριστική βιομηχανία. Οι καταναλωτές πλέον αλληλεπιδρούν με αυτά για να ερευνήσουν προορισμούς, να λάβουν αποφάσεις και να μοιραστούν εμπειρίες για ένα ταξίδι ή για ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο, εστιατόριο ή αεροπορική εταιρεία.

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια σύγχρονη επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τουριστικό τομέα θεωρείται σχεδόν υποχρεωτική. Η επιχείριση μπορεί να επωφεληθεί σε πολλαπλά επίπεδα ώστε να διευρύνει το πελατολόγιο της, να ισχυροποιήσει την αξιοπιστία της και κατ’ επέκταση να επιτύχει οικονομική ανάπτυξη.

Μερικά χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα των εργαλείων που προσφέρονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα ακόλουθα:

  • Οι χρήστες μοιράζονται εμπειρίες, πληροφορίες και αξιολογήσεις σε σχέση με το προϊόν και τις υπηρεσίες που χρησιμοποίησαν.
  • Δημιουργείται μια «δέσμευση» μεταξύ χρηστών και επαγγελματιών και υπάρχει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας.
  • Η χρήση τους δίνει την δυνατότητα φτηνής ή και χωρίς κόστος διαφήμισης  για τις επιχειρήσεις.
  • Συνεχώς παράγεται και ανανεώνεται η πληροφορία για τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Μοιραστείτε τις σκέψεις σας